Ny kamera och en egen Macbook

Datum 2010-01-07 Klockslag 21:29:23

Jag känner mig som värsta bloggnörden när jag sitter här i soffan och bloggar med min fina lilla macbook och den nya kameran bredvid mig.
Min storebror var i Japan över jul och frågade om han skulle köpa med sig dator och kamera till mig, eftersom det är billigare där. Jag var i behov av båda så det blev en Macbook pro och en Canon S90, han sa att det var det bästa och då var det det jag ville ha.
Datorn är jag kär i, den är helt underbar. Bara hur den ser ut gör mig lycklig =) Men den funkar faktiskt väldigt bra också.
Kamerna har jag inte riktigt bekantat mig med än men det blir skarpa, ljusa bilder med klara färger och det finns en hel del inställningsmöjligheter som jag inte prövat än.
Jag är supernöjd med båda köpen och det gör inget att jag är fattig, det är det värt.
http://3.bp.blogspot.com/_fNrxqgyQX8k/Sxg-nggezVI/AAAAAAAADYk/YcdQ92_ZilM/s1600/canon_s90.png
1 kommentarer
Postat av: Kulan // Fredrik

MacBook PRO. Lyllos det är fina grejor det. Jag läser lite för vår bloggtävling. Heja heja och blogga på...



Fredrik

2010-01-12 @ 16:12:05
URL: http://www.kulanlidingo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0