Hej igen!

Datum 2011-03-21 Klockslag 11:35:07


Ja, det var ett tag sen jag skrev här. Närmare 9 månader sen.
Mycket har hänt sen dess. Jag har flyttat hemifrån, blivit sambo, singel och skaffat egen lägenhet. Jag har jobbat som vikarie på fritids, som danslärare och nu jobbar jag heltid på Ica.

Och naglarna har sett ut i princip som på bilden ovan sen jag senast uppdaterade här.
Jag har inte tid att sitta och pilla längre. Eller.. jag prioriterar det inte längre i alla fall. Men var fjärde vecka så går jag nu och förstärker dem med en något rosa gelé från Light Elegance. Det är Karins Nagelhörna i Solna centrum jag går till. Och efter första besöket så går jag ingen annanstans!

Gällande smink så ligger väl det lite på is också. Men jag försöker ta de få tilllfällen att klä upp sig i akt. Och tyvärr har jag inte fotat några av dem gångerna :(

Det var väl allt för denna gång så får vi se när nästa inlägg kommer!

Pöss på er trogna läsare ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0