Dansbilder

Datum 2010-01-26 Klockslag 20:10:49
Jag hade verkligen bestämt mig innan danshelgen att jag skulle fota som bara den för att kunna visa er. Jag ar varit så dålig på det tidigare. Tyvärr blev det lika dåligt den här gången också. Jag hade helt enkelt inte tid att göra det med alla danser, klädombyten, knattar och andra grupper att ta hand om. Har jag lite tur så kanske någon kompis har lite bilder jag kan få låna. Än så länge har jag bara de här:


Jag i Black or White kläderna


Rebecka och Gabbi


Jag i dansläraroutfiten ;) Vi skulle se ut som pensionärer..


Min outfit till låten Get Sexy

Lite övriga bilder i logen med tjejer från dansgruppen och vår underbara lärare:
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0