Mina underbara paletter

Datum 2010-01-05 Klockslag 18:23:20
Det var bra längesedan jag beställde hem dem här paletterna och det var ett bra tag sen jag fick hem dem också. Även om jag nu haft dem hemma så länge så har jag faktiskt inte användt dem speciellt mycket. Bara vid två tillfällen tror jag. Nyårsafton var ett av dem, tyvärr har jag inte några foton från det.

Idag har jag i alla fall fotat mina fina paletter så ni får se hur dem ser ut.


72 st matta ögonskuggor


88 matta ögonskuggor i färg


88 skimmriga ögonskuggor i färg


6 st konturpuder och rouger
1 kommentarer
Postat av: Jessica Kulan

Hej tjejen! cool blogg! vill oxå meddela att nu har bloggtävlingen dragit igång! kram Jessica kulan

2010-01-07 @ 10:00:45
URL: http://kulanlidingo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0