Liten update

Datum 2010-01-15 Klockslag 00:46:56
Det är mycket som händer nu och jag känner mig sugen att dela med mig :)

Jag laddar fortfarande upp inlägg som borde laddats upp för länge sen, dels för att jag inte haft någon bra kamera att fota med och dels för att det helt enkelt inte funnits tid.

Just exakt nu så sitter jag och slöar framför datorn, ska snart sova. Jag har precis lagat fyra olika rätter, det är middagar till helgen. Det är nämligen så att jag har fyra dansshower i helgen och genrep imorgon kväll. Eftersom jag är pank så har jag gjort matlådor att ta med.
Det var dansmöte förra onsdagen, dansrep i måndags, onsdags ikväll och genrep imorgon. Dansshower både lördag söndag. Kommer befinna mig på vasateatern mellan 11.-21.00. i helgen. Myycket dans nu.

Annars så knatar livet på. Jag börjar inse att jag faktiskt tar studenten snart, det är mycket med skivan som ska fixas.
Jag dör av tristess på jobbet, Vi Sabis, jag jobbar i charken.
Jag har fått jobb som danslärare, jag börjar den 1 februari.
Och så det viktigaste utav allt, jag älskar min pojkvän så himla mycket. Han gör mig så otroligt lycklig!

Nu ska jag diska, hoppa in i duschen och plocka ihop danskläder innan jag får gå och lägga mig.

Imorgon ska jag vaxa benen kl.10.00 sen är det skola mellan 12.45-15.05 och direkt efter det är det genrep.

Puss och kram på er!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0