Rockiga naglar

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:21:23
Datum 2009-04-27




Här kommer lite gamla naglar igen. Dem här lackades inför den tredje och sista deltävlingen av Lidingö Rock 09. Noter, lite olika gitarrer och trumstockar. Tanken var bra, det var lite svårare att måla än jag hade väntat mig dock. Men folk kunde se vad jag hade målat, så det var ju bra.
Jag kämpade med mitt tjocka Chg Liquid Leather. Det är därför det är så kladdigt med svart på nagelbanden, jag bara öste på med nagellack till slut. Det är dags att köpa ett nytt alternativt en thinner.
Nail arten är gjord med följande lack: Art Deco White och Silver Glitter, Art Club Red Glitter och Red on Red och sist men inte minst ID Hot Chocolate.
Alla bilder är tagna inomhus med blixt.


[Klickbara bilder]
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0