Matt nagellack

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:18:07
Datum 2009-02-06



Läskigt långa naglar, tror jag filade ner dem ganska ordentligt efter den här manikyren.
Bas och topplack som vanligt. Chg Turned up Turquoise tittar ni på. Det är ett halvmatt lack från Ink kollektionen. Med topplack blir det ju tyvärr som ett vanligt lack men även då riktigt coolt. Jag tycker det här är lacket är jobbigt, det torkar för snabbt så man får vara snabb annars får man det inte jämnt. Och trotts att det torkar så snabbt att det typ "klumpar" sig så tycker jag det tar tid innan det verkligen torkar ordentligt.
Lite nail art som alltid, jag har använt Art club white och fine silver glitter. Prickarna har jag gjort med en marble penna/dotting tool och färgen Platinum Silver från China Glaze.

[Klickbara bilder]
Det har blivit lite fel i ordningen, för den här manikyren gjorde jag innan mammas julnaglar. I mitten på november var det här men men.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0