Jupiter med Makeupcosmetics

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:22:53
Datum 2009-03-25



Sminkan har temavecka "planeterna" den här veckan och idag är det blå Jupiter som gäller. Jag var sugen på smink imorse och hade gott om tid så jag hakade på (första gången för mig).
Började med krämskuggan Dignity från Face över hela ögonlocket.
Jag ville testa mina prover från Makeupcosmetics.se så det blev fyra skuggor därifrån.
True, en matt blå, i mitten på ögonlocket och som eyeliner under yttre delen av ögat.
Fantasy, en skimmrig ljusblå, i inre ögonvrån och som eyeliner under inre delen av ögat.
Black, matt svart, lite svagt i globlinjen.
Snow, matt vit, som highlighter.
Efter skuggorna lade jag en vit kajal från hm på vattenlinjen till sist lite mascara.
Jag är väldigt nöjd med sminkningen, mindre nöjd med bilderna. Jag har lite att lära på den fronten.

Bjuder på den här ;)

Bilderna är tagna vid fönster strax innan tolv.

[Klickbara bilder]
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0