Funkiga blå naglar

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:28:19

Datum 2009-07-29



Naglar från Italien i juni igen.
Den mörkblå är Chg Eyes Like Sapphires, de ljusblå prickarna är gjorda med Chg Bahamian Escape och det svarta och vita kommer jag inte ihåg. De misslyckade glittret på tummnageln är LA colors Silver Glitter. Juste, det vita strecket är LA colors White.
Tånaglarna är också målade och det blev sommrigt med Bahamian Escape där också. När jag satte på mig mina flipflop visade det sig pinsamt nog att dem hade exakt samma färg som tånaglarna. Sjukt fult men det fick vara så eftersom jag inte ville förstöra fingernaglarna. Fotade tydligen aldrig fötterna med skorna på men ni kan ju jämföra med prickarna på fingernaglarna istället.
Bilderna är fotade utan blixt i solljus.

ThumbnailThumbnailThumbnailThumbnail

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0