Fixa snygga naglar själv

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:20:48
Datum 2009-03-15


Jag är jätteledsen att ni har fått sitta och stirra på samma inlägg i två veckor nu. Anledningen är att min dator har krånglat så jag har i princip inte kunnat använda den men nu kommer jag tillbaka lite smått.
Tror inte jag har berättat det för er men jag sitter hemma och filmar när jag målar naglar. Dem här filmerna redigerar jag och lägger till texter som förklarar vad jag gör. Lite musik på det och sen åker det upp på youtube. För tillfället ligger det kanske fem stycken uppe. Jag heter Stiinaagraff (Liten update: nu, femte november 2009, har jag ett nytt account, Swenails) på youtube, så är det tomt här kan ni ju alltid gå in där och kolla.
Här är två videos:





Jag lägger upp mina dans och musik filmer på samma account, så det finns lite av varje.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0