Cool rosa

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:20:05
Datum 2009-03-01



Ledsen för den dåliga uppdateringen, jag har varit på landet och fick inte internet att fungera som det skulle men nu är jag tillbaka!
China Glaze Caribbean Temptation är en rosa som jag älskar, det var exakt den här färgen jag var ute efter när jag beställde den. En skimmrig neonrosa som drar åt blått och verkligen sticker ut. Det är lättmålat men täcker inte efter dem två lagren jag brukar måla och även har gjort denna gång. Minst tre men kanske tom fyra lager behövs för att det ska täcka ordentligt. Torktiden tycker jag verkar bra, jag använde iofs Chg Quick Top men det dröjde ett tag innan jag målade med det och då var CT rätt så torrt.
Nail art i svart och silver på tummar och ringfingrar. Simpelt men lite mer än bara CT rätt upp och ner.
Jag blir galen på glitterlacken! På sista bilden ser ni hur der kan se ut när man ändå försökt gnugga bort det.

[Klickbara bilder]
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0