China Glaze An Affair to Remember

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:16:46
Datum 2009-01-22



Eftersom Alexandra har fyllt år så ska det firas! Det gör jag genom att uppdatera bloggen med lite nagelinlägg.
Nagellacket är alltså An affair to remember från China Glaze. Det är ett varmt rödrosa lack som känns fint och flickigt, vilket inte är riktigt min stil. Det är ganska så transparent trotts att man inte ser det på bilderna. Jag har målat två lager och över och underlack men tre behövs för de som vill slippa en synlig linje mellan nagelbädd och tipp.
Första och sista bilden är tagna med blixt och andra bilden är tagen vid ett fönster med dagsljus.


Det här är manikyr från i somras någon gång. Det var när jag fortfarande bara gjorde blommor med tandpetare. Och just den här gången var första och enda gången jag försökte mig på att göra gröna blad till blommorna, inte så lyckat.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0