Sminkkurs

Datum 2010-01-12 Klockslag 23:42:14

I julklapp fick jag en sminkkurs på Make Up Store utav min underbara pojkvän. Jag var där förra tisdagen och bad om en showsminkning. Jag ville ha lite inspiration inför dansuppvisningen jag har nu i helgen.
Tjejen som höll privatkursen var jattenäll och söt. Hon började med att gå igenom hudvård och bas och sist sminkningen, jag antar att deras upplägg ser ut så.

Produkter:
Bas
Concealer - Cover all mix
Matt Foundation - Cream
Dual Foundation - Helsinki
Rouge - Peach
Ögonbryn - Tri brow

Ögon
Inre ögonvrån och brynbenet - Muffin
Precis under brynbenet - Panic
Över hela ögonlocket och under ögat - Mistletoe
Globlinje och yttre V - Cupol
Eyeliner - Cake black
Mascara - Max lashes


Ursäkta det fettiga håret..

Bilderna är tagna med den nya kameran. Första gången jag använde den faktiskt.
1 kommentarer
Postat av: Kulan fritidsgård

Hallå där!

Jösses så duktig du är på att fixa med dina naglar!

Verkligen duktig, det verkar som om du är en blivande nagelteknolog..

Hälsningar Jenny på Kulan

2010-01-14 @ 10:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0