Nya nagellack från Transdesign

Datum 2010-01-08 Klockslag 20:34:56
Jag beställde nagellack från transdesign.se i början av september. Det var första gången jag handlade där och jag tycker det gick väldigt bra. Jag har för mig att det tog mindre än två veckor att få hem och det tycker jag är en bra tid.
Jag klickade hem två klassiker i min nagellackssamling; Chg White Out och Liquid Leather. Tyvärr råkade jag beställa en miniversion av Liquid Leather. Det blev även tre nagellack från China Glazes höstkollektion Retro Diva; Stella, Skate Night och Free Love. Till sist lite vårdande favoritprodukter; Chg Fast Forward, OPI Nail Strengthener, CND Solar Oil.



Hela kalaset gick på ca 300kr, så ca 40kr flaskan vilket jag tycker är ett riktigt bra pris.
TD har väldigt höga fraktkostnader jämfört med t.ex. 8ty8 och H2t. Men man kan komma undan dem om man väljer att få varorna skickade i en Flat rate box. Med en sån sparar man ungefär 140kr.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0