Krävande danshelg

Datum 2010-01-17 Klockslag 23:19:13
Hej allihopa!

Nu är jag riktigt sliten, efter en lång helg med mycket jobb och mycket dans. Det har varit otroligt roligt och väldigt energikrävande så nu är ska det sovas.
Jag har precis tvättat bort mitt smink och huden runt mina ögon är väldigt ömt och rött. Inte bra, jag måste skaffa  ny sminkborttagning.
Är det någon som har tips om någon produkt som är skonsam mot ögon och hud som lätt tar bort mycket smink?
I need!

Näe nu ska jag kila hem till min pojkvän och sova.
Godnatt!
1 kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Jag frågade på stylesearch (jag vet, gayforum ;P) efter en bra remover till vattenfast mascara för jag köpte en nyligen och min remover får knappt bort nånting. Så jag blev tipsad om ett man kan hitta på Yves Rocher för endast 50 kr och det ska vara grymt. Jag läste en recension om det och det verkar verkligen vara bra för huden också. Det heter något I FORM MED "Express cleanser for sensitive eyes Yves Saint Laurent instans pur make-up remover. Är du intresserad så skriv ner hela texten, för det har jag gjort så jag vet när jag ska handla. Jag vet att det är galet lång text, men någonstans när du är i Yves Rocher butiken kommer du nog förstå. ;P

2010-01-18 @ 15:58:30
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0