Sminkbilder från tjejmässan

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:24:00
Datum 2009-05-01




Titta så fint jag gjorde inför gigget på tjejmässan! Jag blev jättenöjd =D
Som bas använde jag concealer, foundation och Dignity från Face. Jag började med att lägga Sephoras ögonskugga Pearl No.01 i inre ögonvrån och blendade den med Desert från Makeupcosmetics som i sin tur är blendad med Paranoid från MAD. Jag använde Makeupcosmetics Magic Copper som highlighter. Lade svart kajal lite lätt under ögat, på med Telescopicmascara och idag fyllde jag faktiskt i ögonbrynen liite.
Jag tyckte inte att ögat var tillräckligt markerat så jag valde att lägga en svart eyeliner från Thailand längs övre fransraden. Något som jag suger på att göra och det fick verkligen bära eller brista. Som tur är gick det otroligt bra, jag kunde lika gärna förstört hela maken.

Måste ju ha med min klassiska "pluta-allt-vad-du-kan-posen" ;)
Och som alltid när det är dags för gigg ska håret tupperas upp, vilket jag har gjort här men det lägger sig direkt =/ Någon som har något bra tips för att få det att hålla längre?


Alla bilder är tagna på balkongen runt tolv, någon bild kan vara tagen med blixt också..
Kolla vad mina blåa ögon framhävdes =)




[Klickbara bilder]
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0