Nyårsnaglar

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:19:25
Datum 2009-02-19



Jag ville ha lite snöiga naglar till nyårsafton så jag prövade China Glaze White-Kwik-Silvr som är ett naturvitt lack med vitt glitter. Två lager har jag använt och som ni ser så täcker det inte då men jag är lat och orkar inte måla mer än två lager. WKS har en tendens att se lite smutsigt ut men om man grundar med ett vitt lack kan det nog funka bättre.

På tummen försökte jag mig på fyverkerier, det gick väl sådär. Ringfingret tyckte jag blev så bra att jag prövade göra samma sak fast från sidan på pekfingret. Då blev det genast jobbigt för hjärnan men det gick någorlunda.
Har använt Art Club lacken Red Glitter, White och Fine Silver Glitter.
Alla bilder är fotade med blixt förutom den allra första där uppe som är fotad i dagsljus vid ett fönster. Första bilden här nere har också fått lite hjälp av dagsljuset.


[Klickbara bilder]
1 kommentarer
Postat av: anna

Tack för bra tips, ska absolut försöka mig på det där :D Jag är totalnovis, men du är ju jätteduktig!

2010-12-22 @ 11:56:51
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0