Naglar i massor

Datum 2009-11-10 Klockslag 00:48:47
Datum 2008-07-02



Jag blev sugen på nagellack och ta hand om mina egna naglar när jag läste lite sminkbloggar. Så jag beställde hem dom här sju lacken. I butik här hade det kostat ca 800 kr för dom här sju lacken, det är rätt sjukt. Och nu är det ju extra billigt eftersom dollarn är så låg.
Head2toe heter hemsidan som jag beställt ifrån. Jag tyckte dom var bra. Svarade snabbt och tydligt på mail. Paketet fick jag väl en eller två veckor efter beställning, så det är ju snabbt då det kommer från Usa.

Lite bilder på det jag åstadkommit.. [Bilderna är klickbara]

Bilden med de röda blommorna är andra gången som jag målat blommor på naglarna, det tycker jag är rätt skillat ;)

Jag har målat på mammas och Angies naglar också men det har jag glömt att fota. Och Amandas naglar har jag gjort ett antal gånger..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0