Halloween

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:08:16
Datum 2008-11-29


Alexandra tycker att jag borde lägga upp nagelbilder och det tycker jag också. Jag fotar allt jag gör och får jag hem nya grejer fotar jag det också. Så visst finns det bilder att visa upp, jag orkar bara inte lägga upp dom.
Bara för att jag satt vid datorn nu när Alexandra kommenterade så bjuder jag på två bilder från halloween.



Jag har använt mig av vanligt vitt nagellack men målat med en speciell tunn nail art-pensel. Tyvärr är mina penslar av väldigt dålig kvalité så det är svårt att få linjerna jämna, vilket syns på pekfingret. Nu har jag dock fått hem nya lack med tunna penslar i från början så det går att få snyggare.

Apropå naglar så ska jag på måndag sitta och måla naglar och få betalt för det för första gången! Wohoo =D
Jag har suttit och förberett massa olika mönster så folk kan få lite inspiration om vad dom vill ha. Jag är så stolt över mig själv ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0