China Glaze Platinum Pearl

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:17:05
Datum 2009-01-22




Jag är ju så sjukt lat med uppdatering men Alexandra fyllde ju år igår och jag har sagt att det ska firas. Kanske inte så speciellt för just henne men jag vet att hon läser bloggen och då är det ju kul om den uppdateras. Det tror jag att ni andra läsare också uppskattar. Eftersom Alexandra också håller på med naglar så blir det inlägg om naglar.

Jag går i kronologisk ordning med mina nagelbilder så det här är också från i somras. China Glaze Platinum Pearl är färgen. Ett fint men transparent nagellack, vilket jag som vanligt inte fått fram på bilderna. Mig gör det dock inte så mycket. De här bilderna är tagna efter några dagars hårt slit i trädgården om jag inte minns fel, och det sitter ändå där, även om det har fått sig några hack och märken. Torktiden minns jag inte men jag har inte för mig att den var så värst farlig men då har jag ju användt mig av bas och snabbtorkande topplack. Blommorna är gjorda med tandepetare och den röda färgen An affair to remember, som jag visade igår, och liquid leather, båda från Chg.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0