Bortglömda paket

Datum 2009-11-10 Klockslag 02:25:20
Datum 2009-06-01


Kom hem för någon måndag sen och hade fått en avi. Jag stressade som tusan för att hinna hämta paketet och komma i tid till dansen, vilket jag lyckades med. Men på bussen hem kunde jag inte hålla mig så jag började rycka upp paketet och tjuvkikade =P


Alla bilder är tagna med blixt. Det ända lacket som jag inte fick till färgen på var Chg Raspberry Festival. Det är mer rött och har massa glitter i rött, rosa och guld.

I paketet låg;
Nageltippar strl 2
Finger rest
Practice finger
2-way nail art striper pen Light Pink
2-way nail art striper pen Glitter Gold
CC Vintage Couture
Poshé polish reviver
Chg Eyes Like Sapphires
Chg Sky High-Top
Chg Bahamian Escape
OPI I've "Red" the Script
Chg QT
Chg Raspberry Festival




Kom på att jag inte visat att jag fått det här av Alexandra. Det var ett bra tag sen nu. Ett paket med två Nagelhjul och ett 2-way lack i färgen Pink, som tyvärr är mer rött än rosa.




Dem här lacken har jag användt men inte berättat hur jag fått. Jag snubblade över MissPurples blogg och såg att hon efterlyste OPI Electric Eel, ett lack jag hade men inte alls gillade. Så vi bytte helt enkelt. Hon fick mitt OPI EE och jag fick Chg Shocking Pink och Orly Spark. Mitt första byte och jag är hur nöjd som helst.




Beställde hem dem här för länge sen och har glömt visa. Det var rea och jag var nyfiken på märkena, färgerna är inga jag gillade direkt.
Cover Girl Pink Sapphire
CG Fabulous Fuchsia
Sally Hansen Ice Coffee
SH So Dreamy
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0