Smink från Ebay

Datum 2009-11-13 Klockslag 01:08:10
Jag har suttit och surfat smink på Ebay i två dagar nu. Det finns så otroligt mycket som jag vill ha. Alldeles nyss lyckades jag göra en beställning som jag har betalat för och tjofaderittan. Nu hoppas jag att allt går bra och att alla produkter håller hela vägen hit.


72 piece pro neutral eyeshadow palette



88 piece pro matte eyeshadow palette



88 piece pro ultra shimmer eyeshadow palette



6 piece contour & blush palette
Det är så spännande.. Vill ha hem grejerna nu nu nu!
2 kommentarer
Postat av: Therése (Heartcore)

Jag är livrädd för eBay, finns alldeles för mycket jag skulle köpa på mig. Men en palett får nog bli julklapp till mig själv :)

2009-11-15 @ 22:07:50
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Emma

Ohh lyllos dig. Jag vill också ha !!!!

2009-12-17 @ 23:12:20
URL: http://beautybyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0